ЦІНА НА РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ НА РАДІО У КРИВОМУ РОЗІ

Вартість виходів рекламних роликів залежить від радіостанції, часу виходу і тривалості ролика. Фактичний бюджет рекламної кампанії прораховується в спеціальній таблиці враховує ці та інші параметри. Класична рекламна кампанія це 3-7 виходів в день на 2-6 станціях, на два тижні, сумарно це близько 100-300 виходів.

СЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ ОДНОГО ВИХОДУ РЕКЛАМНОГО РОЛИКА (20 сек.)

на 2023 рік
60
60
58
54
64
43
50
50
58
25
20
43
36
62

РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ
РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ НА РАДІО
у Кривому Розі

Для запуску реклами на радіо необхідно спочатку сформувати медіаплан рекламної кампанії - детальну таблицю-графік виходу рекламних роликів на радіо, в якому зазначаються радіостанції, час виходу, тривалість ролика і прораховується вартість даної рекламної кампанії.

СКАЧАТИ КАЛЬКУЛЯТОР РОЗРАХУНКУ РЕКЛАМИ НА РАДІО

ЯК ОБИРАТИ РАДІОСТАНЦІЇ

Вибираючи радіостанції візьміть до уваги 3 показника -

  • охоплення аудиторії
  • вартість виходу радіоролика
  • орієнтовний відповідність вашої цільової аудиторії по музичному формату
Виділяють кілька категорій радіостанцій, за якими можна сегментувати аудиторію
  • молодіжні - грають самі трендові і модні стилі музики
  • для дорослої аудиторії - найбільш популярна музика
  • для старшого покоління
  • нішеві - грають музику більш специфічних стилів (рок, клубна, релакс)

Бажано вибирати для вашої аудиторії кілька станцій, виходячи з орієнтира за віком, і кілька з музичного стилю. Сукупно бажано вибирати від 3-х станцій, для найбільш ймовірного покриття вашої аудиторії.

Хіт FM
26%
Руское Радіо
18%
Радіо п'ятниця
17%
Люкс FM
16%
Шансон
14%
Ретро FM
13%
Радіо Roks
12%
Наше радіо
12%
Relax
11%
Kiss FM
11%
Мелодия FM
11%

Щотижневий охоплення населення у % в середньому по Україні.
Дані компанії "Kantar TNS Urkaine" на початок 2021 р.

ЯК ЗАПУСТИТИ РЕКЛАМУ НА РАДІО

1. РОЗРОБКА РАДІОРОЛІКА

РОЗРОБКА ТЕКСТУ - написання тексту ролика досить проста і складна задача одночасно. Проста, тому що за фактом потрібно написати тільки 3-4 рядки тексту, складна тому що ці в ці короткі рядки потрібно укласти все ваше комунікаційне повідомлення, і зробити ролик ємним і лаконічним і цікавим одночасно.

Зазвичай процес формування тексту виглядає так - ви надсилаєте спільні завдання по рекламної кампанії, що рекламуємо, які особливості, які цілі рекламною кампанією і можливо ваші начерки тексту, бачення стілістітікі, музичного оформлення. Виходячи з цього матеріалу, наші копірайтери розробляють кілька варіантів тексту, які ми спільно допрацьовуємо і стверджуємо фінальний варіант.

Зазвичай, тривалість ролика становить від 15-30 секунд. 30 секундні ролики кілька довгуваті для сприйняття. Оптимальний варіант 20 секунд. Хоча чим менше, тим краще, але, по практиці, вкластися в 15 і менше секунд дуже складно.

Хоча є відмінна стратегія розміщення короткими роликами по 10-15 секунд в яких звучить в основному тільки бренд і слоган вашої компанії, або будь-яка інша коротка інформація. Розміщення по такої стратегії дозволяє отримати в 2-3 рази більше виходів за той же бюджет і добре сприяє запам'ятовуванню інформації.

При розробці реклами на радіо важливо пам'ятати, що рекламні ролики не слухаються уважно, від початку і до кінця. Радіо і реклама на радіо слухається частіше на тлі, і що-б бути почутою повинна привертати увагу, лаконічно і цікаво подавати інформацію в легкозапоминающиеся формі. Дуже добре працює віршована подача матеріалу, так як вона набагато краще запам'ятовується.

ЗАПИС РОЛИКА НА СТУДІЇ - сформований технічне завдання по радіоролика - текст, інтонації, голосу, музична підкладка, відсилається на професійну аудіостудію для запису ролика. Готові ролики можна отримати, як правило, вже на наступний день. У разі необхідності, після отримання перших варіантів можливо внесення деяких змін.

2. РОЗРОБКА МЕДІАПЛАНУ ВИХОДУ РАДІОРОЛИКА

Після розробки ролика, необхідно визначитися з радіостанціями, часом виходу роликів в ефір, і періодом рекламної кампанії.

РАДІОСТАНЦІЇ - радіостанції вибираються виходячи з відповідності цільової аудиторії, в основному, за стилем слухати музику, рейтингу станції і вартості виходу реклами на ній. Рекомендується вибирати 2-3 станції, для найбільш ймовірного покриття цільової аудиторії. За вартістю, радіореклама на станціях відрізняється досить помітно. Ми рекомендуємо брати одну рейтингову станцію і кілька менш рейтингових, але на яких можна отримати набагато більше виходів при тому ж бюджеті. Крім того, на рейтингових станціях набагато більше реклами, і довше рекламні блоки. На менш рейтингових станціях рекламні блоки менше, і реклама сприймається набагато легше.

ЧАС ВИХОДУ В ЕФІР - на всіх станціях вихід в ефір відбувається два рази в кожній годині. Вартість залежить від часу виходу. Існує, так зване, рейтинговий час - це ранок і саме почала вечора, і не рейтинговий час - це день і вечір. На різних станціях ці періоди відрізняються, і грамотне медіапланування, вибір радіостанцій і часу виходу радіороликів дозволяють отримати більший радіус дії при тому ж бюджеті.

ПЕРІОД РЕКЛАМНОЙ КАМПАНІЇ - період і тривалість рекламної кампанії на радіо можна вибирати довільно. Можна виходити не кожен день, а посилювати рекламну активність на потрібні дні тижня, дати, розпродажі. Вартість виходу в будні і вихідні дні не відрізняється. Але реклама в вихідні дуже спірне питання, тут все залежить від рекламованого товару / послуги, вашої аудиторії. Щось краще рекламувати і у вихідні, а для якихось сфер краще використовувати будні дні.

Все це прописуватися в таблиці медіаплану реклами на радіо, в котрій виконується і розрахунок бюджету даної рекламної кампанії. Цю таблицю ви можете завантажити нижче, для самостійного розрахунку, або запросити розрахунок у нас.

3. ПОСТАНОВКА РЕКЛАМНИХ РОЛИКІВ ДО ПЛЕЙЛИСТА РАДІОСТАНЦІЇ

Після узгодження всіх питань - радиоролики потрапляють в технічний відділ радіостанцій, де з включають в плейлист рекламних блоків і всього ефіру. Після цього видається "Ефірна довідка", яка підтверджує заплановані виходи, вклющая перевірку всіх, в тому числі і технічних питань. Перевіряти виходи реклами потрібно саме по ефірної довідки, так як іноді фактичний графік виходу роликів може відрізнятися від початкового (що звичайно-ж попередньо узгоджується з замовником)

4. ЗВІТНІСТЬ

У день початку рекламної кампанії, ми записуємо перші виходи рекламних блоків по всьому запланована радіостанціям і надсилаємо Вам.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

- Які документи потрібні для розміщення реклами на радіо?
Реклама на радіо регламентується загальним "Законом про рекламу України", і ніяких додаткових документів не потрібно.

- Для яких сфер підходить реклама на радіо?
Кращий ефект реклама на радіо дає якщо у вас немає значимої географічної прив'язки, тобто вам потрібен весь місто, коли потрібна сильна рекламна активність прихильності до якої-небудь дати (наприклад відкриття магазину), коли запуститися потрібно швидко і мати можливість коригувати рекламну в кампанію по її ходу, в залежності від результатів.

- Якою мовою повинен бути ролик?
Реклама на радіо можлива тільки на Українській мові.

- Чи можна моніторити виходи моїх рекламних роликів через інтернет-мовлення?
Ні - FM-мовлення і мовлення в інтернеті це різні речі, потрібно слухати саме FM-радіо.

- Як контролюється вихід рекламних роликів?
На станціях йде цілодобова запис ефіру, доступна деякий час. Завжди можна підняти потрібний період і проконтролювати вихід рекламного ролика. Втім, на практиці, це потрібно дуже рідко.

- Я помітив, що є всеукраїнські та регіональні рекламні блоки, де саме буде вихід мого ролика?
Дійсно, загальний рекламний блок містить в собі два подблока, (які в ефірі можуть бути відокремлені один від одного піснею). Ваш ролик буде розміщений саме в регіональному блоці.

- Є думка що реклама на радіо доступна тільки для великих фірм, з великими рекламними бюджетами, це так?
Нічого подібного, реклама на радіо це відмінний інструмент і для невеликих фірм, закладів, ресторанів, майстерень та ін. При грамотному підході рекламний бюджет може починатися от 2000 грн. Ми із задоволенням розміщуємо і малий бізнес.

- Я платник ПДВ, включають зазначені ціни ПДВ?
Ні, при оплаті з ПДВ, зазначені ціни необхідно збільшити на 20%

- Чи можливо розміщення в якості рекламних роликів позравленій, як на бігбордах?
Так! І це не звичайний і дуже креативний формат привітання. За досить доступну суму ви можете практично "забомбити" і здивувати винуватця торжества в цей день, і всі хто його знають, теж передадуть йому, що його вітають по радіо, на все місто, і не один раз, як вітає діджей по радіо, а щогодини, на улюблених станціях !!!

- Занадто багато інформації, мені ніколи розбиратися, як мені розміститися на радіо?
Просто зателефонуйте нам, все що потрібно ми запитаємо, запропонуємо, підготуємо, зробимо, розмістимо !!!

З НАМИ ПРАЦЮЮТЬ

ХОЧЕТЕ РОЗМІСТИТИ РЕКЛАМУ НА РАДІО?
ЧЕКАЄМО ВАШ ДЗВІНОК!

(097) 528-83-78 ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ!
viber НАПИСАТИ У VIBER
radiotochka.net.ua@gmail.com